Home General ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ଦେଖିଲେ ବିଚିତ୍ରାପୁରୀ ଶାଢୀବୁଣା କୌଶଳ

ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ଦେଖିଲେ ବିଚିତ୍ରାପୁରୀ ଶାଢୀବୁଣା କୌଶଳ

ସମ୍ବଲପୁର : ଏକ ଭାରତ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଭାରତ ଅନ୍ତର୍ଗତ ଯୁବା ସଙ୍ଗମ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ଅଧିନରେ ସିକ୍କିମରୁ ଆସିଥିବା ଯୁବକମାନେ ଆଜି ଓଡ଼ିଶା ଗସ୍ତର କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ଅଂଶ ଭାବେ ସମ୍ବଲପୁର ଜିଲ୍ଲା ପରିଦର୍ଶନ କରିଛନ୍ତି । ସିକ୍କିମର ବିଭିନ୍ନ ଜିଲ୍ଲାରୁ ଆସିଥିବା ୨୫ ଜଣ ଯୁବକ ଏବଂ ୭ ଏନଆଇଟି ସିକ୍କିମ୍‌ର ୪ କର୍ମଚାରୀ ଏବଂ ଜଣେ ପ୍ରଫେସର ଆଜି ସମ୍ବଲପୁରର ହିରାକୁଦ୍ ଡ୍ୟାମ୍ ଏବଂ ସମଲେଶ୍ୱରୀ ମନ୍ଦିର ପରିଦର୍ଶନ କରିଛନ୍ତି ।

ଡ୍ୟାମର ସୁପରିଟେଣ୍ଡେଣ୍ଟ ଇଞ୍ଜିନିୟର (ମେକାନିକାଲ୍‌) ଶ୍ରୀ ପ୍ରିୟରଞ୍ଜନ ପଣ୍ଡା ସମସ୍ତ ଯୁବକଙ୍କୁ ଡ୍ୟାମର ର୍ନିମାଣ ଢାଞ୍ଚା ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକାରିତା ବିଷୟରେ ବୁଝାଇଥିଲେ । ଡ୍ୟାମର ଐତିହ୍ୟ ଏବଂ ଇତିହାସ ବିଷୟରେ ବର୍ଣ୍ଣନା କରି ସେ ଛାତ୍ରମାନଙ୍କୁ ଫାଉଣ୍ଡେସନ୍ ଏବଂ ଅପରେସନ୍ ଗ୍ୟାଲେରୀକୁ ନେଇଥିଲେ ।  ଏହା ପରେ ପିଲାମାନେ ସମଲେଶ୍ୱରୀ ମନ୍ଦିରରେ ମାତା ସମଲେଶ୍ୱରୀଙ୍କୁ ଦର୍ଶନ କରିଥିଲେ ।

ଏହା ପରେ ଏନଆଇଟି ରାଉରକେଲାର ଟିମ୍ ପିଲାମାନଙ୍କୁ ବିଜାମୁଣ୍ଡା ଗାଁର କାରିଗରମାନଙ୍କ ସହିତ ପରିଚିତ କରାଇଥିଲେ । ସେଠାକୁ ଯାଇ ସେମାନେ ବିଚିତ୍ରାପୁରୀ ଶାଢୀ ତିଆରି କରୁଥିବା କାରିଗରମାନଙ୍କୁ ଭେଟିଥିଲେ । ଗାଁର ପ୍ରତ୍ୟେକ ପରିବାର ଯେଉଁମାନେ କି ଶାଢୀ ବୁଣନ୍ତି ସେମାନେ ପିଲାମାନଙ୍କୁ ଶାଢୀ ବୁଣା ଶିଖାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରିଥିଲେ ।

ସିକ୍କିମର ଜଣେ ଯୁବକ ଜାସ୍ତୋ ଶେରପା ତାଙ୍କ ଅନୁଭୂତି ବିଷୟରେ କହିଛନ୍ତି, ଆଜି ଆମେ ଯୁବା ସଙ୍ଗମ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ଏକ ଅଂଶ ଭାବରେ ହୀରାକୁଦ ଡ୍ୟାମ ପରିଦର୍ଶନ କରିଥିଲୁ । ମୋ ଦେଶର ଐତିହ୍ୟ ତଥା ପୃଥିବୀର ଦୀର୍ଘତମ ମାଟି ବନ୍ଧ ପରିଦର୍ଶନ କରି ମୁଁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗର୍ବିତ ଅନୁଭବ କଲି । ଆମ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଡ୍ୟାମର ବିଭିନ୍ନ ଦିଗ ବିଷୟରେ ବୁଝା ଯାଇଥିଲା ।

ଆମକୁ ଫାଉଣ୍ଡେସନ ଗ୍ୟାଲେରୀ, ଅପରେସନ୍ ଗ୍ୟାଲେରୀ ଏବଂ ଡ୍ୟାମର ବିଭିନ୍ନ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ସ୍ଥାନ ପରିଦର୍ଶନ କରିବାର ସୌଭାଗ୍ୟ ମିଳିଥିଲା । ଏଠାକୁ ଆସି ମୋତେ ବହୁତ ଭଲ ଲାଗୁଛି । ମୁଁ ଏହି ଅଞ୍ଚଳର ସ୍ଥାନୀୟ ଲୋକଙ୍କୁ ମଧ୍ୟ ଭେଟିଛି । ମୁଁ ସେମାନଙ୍କୁ ସିକ୍କିମ ଆସିବାକୁ ନିମନ୍ତ୍ରଣ କରିଛି । ମୁଁ ଏଠାରେ ଅନେକ ସ୍ମୃତି ସଂଗ୍ରହ କରିଛି, ଯାହାକୁ ମୁଁ ସିକ୍କିମକୁ ନେଇ ଯିବି ଏବଂ ଓଡିଶାର ସଂସ୍କୃତି ଏବଂ ପରମ୍ପରା ବିଷୟରେ ସମସ୍ତଙ୍କୁ କହିବି ।

ପ୍ରଫେସର ଦିବ୍ୟ କାନ୍ତ ସେଠ ଏବଂ ପ୍ରଫେସର ରମେଶ ମହାପାତ୍ର ଏନଆଇଟି ରାଉରକେଲା ପକ୍ଷରୁ ଆଜି ଗସ୍ତର ସଂଯୋଜକ ଥିଲେ । ମାର୍ଚ୍ଚ ୧ ରେ, ଏନଆଇଟି ରାଉରକେଲାର ପାଞ୍ଚଞ୍ଚଜଣ ସଂଯୋଜକଙ୍କ ସହ ଓଡ଼ିଶାର ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଜିଲ୍ଲାରୁ ମନୋନୀତ ୪୦ ପିଲାଙ୍କୁ ଯୁବା ସଙ୍ଗମ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମରେ ସିକ୍କିମକୁ ନିଆଯିବ । ସେମାନଙ୍କର ଆଗାମୀ ୬ ଦିନର ଭ୍ରମଣରେ, ଓଡ଼ିଶାର ଛାତ୍ରମାନେ ସିକ୍କିମର ବିଭିନ୍ନ ଜିଲ୍ଲାରେ ଅବସ୍ଥିତ ଦର୍ଶନୀୟ ସ୍ଥାନ ବୁଲି ଦେଖିବେ ।